środa, 2 października 2013

Ja

Lubię mieć coś do powiedzenia. Potrafię patrzeć na świat z innej perspektywy. Umiem dostrzegać rzeczy, których inni nie widzą. Jestem oryginalna, jedyna w swoim rodzaju. Mam wyjątkowe poczucie rzeczywistości, odmienny sposób rozumienia świata. Potrafię odczuwać po swojemu. Myślę niezwyczajnie i nieszablonowo. Rozumiem wszystko odmiennie. Jestem wyjątkowa. Jak każdy z nas.

Często mam potrzebę wyróżniania się z tłumu. Dostałam to w pakiecie, w zimną, grudniową noc, dwadzieścia dziewięć lat temu. Szkoda, że o tym zapominam. Tak często.






5 komentarzy:

  1. i za to Cię kocham
    AW

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niezwykła! Jesteś super! Do tego wszystkiego w pakiecie dostałaś też niesamowitą umiejętność przelewania tego, co w Tobie na klawiaturę i monitor :) Za to Ci dziękuję :)))
    I urodzinowo ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny! Ale przeceniacie mnie niewątpliwie! I to ja dziękuję, że zaglądacie.
    Dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tu się kochana z Tobą nie zgodzę, ja Cię wcale nie przeceniam! Ja po prostu stwierdzam to co jest od dawna oczywiste :)
    A zaglądanie tutaj to sama przyjemność, szczególnie teraz gdy tak daleko mi do Was :( Dlatego pisz częściej a nawet codziennie bo nawet sobie nie wyobrażasz jaka jestem zawiedziona gdy nie ma nowych wpisów
    Tęsknię, buziaki
    AW

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana moja, obiecuję poprawę! Jeszcze dziś :*

    OdpowiedzUsuń