czwartek, 30 maja 2013

Macierzyństwo

Muzyka sprawia, że się uśmiecham. Muzyka daje mi poczucie siły, przestrzeni, przyzywa wspomnienia, dostarcza wzruszeń. Jest jedną z moich muz. Wszystko, co powyżej daje mi także inna moc. Też fantastyczna. Też doskonała. Gdy tylko zaszłam w ciążę wiedziałam, że będę mieć syna...

Uświadomiłam sobie, że nigdy nie byłam gotowa na macierzyństwo. Ani ja, ani mój partner. Nadal nie jesteśmy. Inni byli, są i będą bardziej rodzicami niż my. Ale jesteśmy. Wykładnią dobrego macierzyństwa nie jest karne, grzeczne dziecko. Wykładnią jest poszukujący nieustannie rodzic i dziecko szczęśliwe...jak nasze...



2 komentarze:

  1. Jesteś wspaniałą Mamą :) I masz superowego Syna ;) Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Madzianko, próbuję w to wierzyć.

    OdpowiedzUsuń